Често Задавани Въпроси

Приемате ли поръчки за изчерпани артикули?

В случай, че е възможно, ще се постараем отново да осигурим наличност на изчерпаните артикули. Запитване за конкретен модел може да направите посредством контактната форма или на имейл: cs@teadore.bg

Трябва ли да се регистрирам, за да получа поръчка

Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че решите да го направите, Вие ще пазарувате по-удобно, както и ще получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

Как да направя поръчка?

Можете да направите поръчка в сайта ни или на имейл sales@teadore.bg.

Колко време отнема доставката?

Стандартният срок на доставка е в рамките на 2–5 работни дни. За артикули, които не са налични, срокът за доставка е до 10 работни дни, в случай че можем да осигурим наличност на изчерпаните артикули. За уточняване детайлите, моля да се свържете с нас на: cs@teadore.bg.

С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

Куриерска фирма „Еконт“.
Поръчки на стойност до 199 лв. са с фиксирана цена на доставка до посочен от Вас адрес – 4,99 лв.
Доставките на поръчки на стойност над 199 лв., които се изпращат с наложен платеж, са безплатни.

Мога ли да заменя артикул?

Ако след получаване на пратката установите, че това не е правилният модел/размер за Вас, Вие можете да го замените за друг като се свържете с нас на имейл: cs@teadore.bg
При замяна транспортните разходи са за сметка на клиента.

Мога ли да върна артикул?

Можете да върнете закупените артикули в рамките на 14 дни. Артикулите трябва да са във вида, в който са Ви били изпратени. Не се приема връщане на артикули с премахнат етикет. Разходите по връщането на поръчката се покриват от клиента.

Как и кога се възстановява сумата?

Сумата се възстановява чрез банков превод по предварително посочена от Вас сметка. След оценяване на върнатата стока, ние ще възстановим сумата, която сте заплатили за нея. Срок на възстановяване на сумата е до 14 дни след получаване на пратката.

ostrich